صاحب سایت محمد فتاحی میلاسی

محمد فتاحی هستم از سال 1388 شروع به ورزش رزمی کردم اولین ورزش رزمی که تا حالا علاقه ی زیادب به اون دارم تکواندو است که بهترین حرکالت زیبای پا را در این ورزش یاد گرفته ام و بعد از ورزش تکواندو شروع به ورزش کاراته کردم که در این ورزش هم حرکات ضربه زدنم سریع شده و به مدت 1 سال در کاراته بودم و در تکواندو به مدت 3 سال کار کردم و بعد از کاراته و تکواندو اتفاقی واسم پیش اومد که نتونستم به مدت یک سالونیم اصلا پا در باشگاه رزمی نگذاشتم و بعد از این مدت دوباره رو به ورزش کردم موقعی که رفتم داخل باشگاه و شروع به ورزش کردم خواستم 180 درجه پاهام رو باز کنم .لی چون یک سالو نیمی بود کار نکردم پاهام حدودا 150 -140 باز میشد خیلی ناراحت شدم و 2 ماهی تمرین کردم ولی باز نشد پاهام 180 درجه و تصمیم گرفتم در خونه ورز ش رو گسترش بدم و 6 ماهی بود توی خونه هر روز سر ظهر میرفتم توی افتاب (گرما) و شروع به باز شدن پاهام کردم و سر 6 ماه نرسید که دوباره مثل بچگیم پاهامو 180 درجه باز میکردم و بعد از این رفتم توی کونگ فو در استان اصفهان و شروع کردم به حرکات نمایش پا و 4 ماه بود که در اصفهان بودم و بعد از این رفتم پیش یکی از استادان مربی باشگاه صاحب الزمان فولاد شهر و دفاع شخصی رو تا حدودی یاد گرفتم و بعد از این اومدم لردگون و تصمیم گرفتم که واسه خودم ورزش کنم یعنی خودو با خودو ورزش کنم ولی در باشگاه و اصلا هم دیگه مبارزه نمیکنم چون ضربه هایی که خوردم باعث زرج کشیدن خودم شد و اگه هم بخوام مبارزه کنم نمایش با کسی مبارزه میکنم



تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1389برچسب:رزمی لردگان, | 12:3 | نویسنده : محمد فتاحی میلاسی |